[FS15] Światło ostrzegawcze
Temat został rozpoczęty przez Marqess87, 2021-09-24, 10:01
Odpowiedzi: 4
Poprzedni temat «» Następny temat

[FS15] Światło ostrzegawcze
Marqess87  Wysłany: 2021-09-24, 10:01 

orzech_1987





Informacje
Imię: Marcin
Posty: 82
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lis 2020
Skąd: Wielkopolska


Witam. Jak zrobić aby światło ostrzegawcze tzw kogut świecił się również po wyjściu z pojazdu? Czyli możliwe tylko i wyłącznie wyłączenie ręczne


orzech_1987
Profil PW
Nefarious  Wysłany: 2021-09-25, 17:52 






Posty: 262
Pomógł: 27 razy
Wiek: 25
Dołączył: 20 Paź 2017


Jeżeli chodzi ci tylko o te same niby świecące się punkty to jakiś skrypt czy animacje można do tego zrobić. Jednak gdy chcesz by to naprawdę oświetlało to jest prawie nie możliwe. Nie wiem czy w 15 to jeszcze było ale kiedyś było tak że ogólny skrypt wszystkich pojazdów nie pozwalał na to by światła świeciły się gdy nikogo niema w pojeździe. A gdy omijało się to w jakiś sposób to te światłe wywalały błędy i lagowały gre.(wiem bo sam tak robiłem)


Мне мало-мало-мало тебя!
Profil PW
Marqess87  Wysłany: 2021-09-28, 16:53 

orzech_1987





Informacje
Imię: Marcin
Posty: 82
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lis 2020
Skąd: Wielkopolska


Nie no nie chodzi o oświetlenie tylko o sam efekt że coś tam mruga nawet po wyjściu z pojazdu tak dla realizmu. Aktualnie mam w modach jeden ciągnik który właśnie ma taką funkcję więc ogólnie da się to zrobić


orzech_1987
Profil PW
Nefarious  Wysłany: 2021-09-28, 22:04 






Posty: 262
Pomógł: 27 razy
Wiek: 25
Dołączył: 20 Paź 2017


Jak umiesz edytować trochę modów to zobacz sobie czy pomoże na twój problem zamienienie linijki <beaconLights> na <beaconLights stayOn="true">


Мне мало-мало-мало тебя!
Profil PW
Marqess87  Wysłany: 2021-09-29, 11:28 

orzech_1987





Informacje
Imię: Marcin
Posty: 82
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lis 2020
Skąd: Wielkopolska


Zmieniłem tak jak podałeś,trochę jeszcze poszperałem po necie i edytowałem moda na podstawie tego który mam z błyskami stałymi jednak nie poszło. Różnica polega na tym że ten mod który mam ze stałymi błyskami ma te światła wgrane w siebie a ten który próbowałem zmienić korzysta z tych które są instalowane w samej grze. Być może to ma też znaczenie


orzech_1987
Profil PW

Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: