Mody nie chcą działać
Temat został rozpoczęty przez Gołąbek98, 2018-03-31, 17:07
Odpowiedzi: 4
Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Matys [2018-05-03, 09:50]

Mody nie chcą działać
Gołąbek98  Wysłany: 2018-03-31, 17:07 






Posty: 35
Dołączył: 09 Wrz 2017


Siemano! Mam taki problem,że kiedy kupuje jakikolwiek ciągnik to nie mogę się ruszyć w grze.Miałem tak też z ursusami od Marcin10m19,i podmieniłem pliki (moddesc i LUA) i zaczęły działać.Ale reszta ciągników nadal nie działa.Co z tym zrobić? Pomocy!
Profil PW Email
pawery  Wysłany: 2018-03-31, 19:47 


Twój Stary





Posty: 44
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2015
Skąd: Polska (Mazowsze)


Jak się ma sytuacja w logu? janusz
Może to przez jakiegoś moda co ostatnio pobierałeś?



Profil PW Email
Gołąbek98  Wysłany: 2018-04-01, 16:53 






Posty: 35
Dołączył: 09 Wrz 2017


Rzecz w tym,że to stało się po zmianie komputera,wcześniej działało wszystko jak trzeba :D
A co do logu to lukaj
GIANTS Engine Runtime 5.0.1 (build date: Sep 9 2013)
Copyright (c) 2008-2012, GIANTS Software GmbH (www.giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2012, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2013
Main System
Core(s): 2 @ 3.2 GHZ
OS: Windows NT 6.2 64-bit
Physics System
Driver: NVIDIA PhysX Runtime
Version: 2.8.4
Thread(s): 1
Input System
Keyboard enabled
Mouse enabled
Gamepad/Joystick disabled
Force Feedback disabled
Sound System
Driver: NULL
Render System
Driver: OpenGL
Card Vendor: ATI Technologies Inc.
Renderer: AMD Radeon(TM) R5 Graphics
Version: 4.5.13469 Compatibility Profile Context 21.19.512.12
GL_NV_texture_compression_vtc not supported
GL_NV_vertex_program2_option not supported
GL_NV_vertex_program3 not supported
max_texture_layers: 8
OpenGL initialization successful
Hardware Profile
Level: Medium (auto)
View Distance Coeff: 1.000000
Shadow Quality: 1.000000
Skip Mipmaps: 1
LOD Distance Coeff: 1.000000
Terrain LOD Distance Coeff: 1.000000
Foliage View Distance Coeff: 1.000000
Farming Simulator 2013
Version: 2.0.0.6 PublicBeta4
Available Languages: pl
Language: pl
Game vehicle types loaded
Mod directory: C:/Users/Maciek/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods
Load mod: Agromehanika600l
Load mod: Agromet_Z211_2
Load mod: AUTOSAN_D47_2_Marcin10m19
Load mod: AUTOSAN_D47_Marcin10m19
Load mod: BizonZ056Heder_eloelo52i0
Load mod: BizonZ056_eloelo52i0
Load mod: Brony3_ByMRwojtek277
Load mod: Kultywaror_RadzimilPL
Load mod: MalaWiesV3_Czarny317
Load mod: manuremod
Load mod: MapDoorTrigger
Load mod: orkan
Load mod: PlayerCameraV2
Load mod: Pomot_Whisky500
Load mod: POZNANIAK
Load mod: Rotacyjna_Janek
Load mod: rozrz2os_eloelo52i0
Load mod: SipmaZ224_2_RadzimilPL
Load mod: superSiloTrigger
Load mod: T214Cyklop
Load mod: T214czerpaki
Load mod: uniagrudzac3szymek
Load mod: UrsusC3603p_FMRKunow_Marcin10m19
Load mod: UrsusC360_zolta
Error: invalid key 'KEY_Home' for input event 'MODorki'
Register vehicle type: Agromehanika600l.Agro
Register vehicle type: Agromet_Z211_2.Agromet_Z211_2
specialization beleuchtung v3 by Sven777b
Register vehicle type: AUTOSAN_D47_2_Marcin10m19.D47
specialization beleuchtung v3 by Sven777b
Register vehicle type: AUTOSAN_D47_Marcin10m19.D47
Register vehicle type: BizonZ056Heder_eloelo52i0.heder_z058new
Register vehicle type: BizonZ056_eloelo52i0.BIZON_Z056kas
Register vehicle type: Brony3_ByMRwojtek277.Bdt3
Warning: missing dailyUpkeep value in store item modDesc.storeItems.storeItem(0)
Register vehicle type: orkan.kir15b
Loaded: PlayerCamera
Register vehicle type: Pomot_Whisky500.Pomot
Register vehicle type: Rotacyjna_Janek.kosiarka
Register vehicle type: rozrz2os_eloelo52i0.warfama
Register vehicle type: SipmaZ224_2_RadzimilPL.Sipma_Z224
MapMOD: superSiloTrigger loaded
Register vehicle type: T214Cyklop.KruegerL214
Register vehicle type: T214czerpaki.Rakodo174
Register vehicle type: T214czerpaki.shovel_animated
this is called when this mod is loaded
Register vehicle type: UrsusC3603p_FMRKunow_Marcin10m19.UrsusC360_Marcin10m19
this is called when this mod is loaded
Register vehicle type: UrsusC360_zolta.Ursusc360NNsok
Loading shader WAD 'C:/Users/Maciek/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/shader_cache/shader_1_1_256_256_OGL_ATI_8.wad' ... 336 hashes, 576 shaders, 720233 bytes compressed
data/sky/sky_day_night.i3d (0.00mb in 159.09 ms)
data/sky/rain.i3d (0.00mb in 2.80 ms)
data/sky/hail.i3d (0.00mb in 1.59 ms)
data/maps/map01.i3d (3.36mb in 11005.70 ms)
dataS2/character/pedestrians/executive03.i3d (0.27mb in 36.40 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual07.i3d (0.32mb in 38.64 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual15.i3d (0.40mb in 52.57 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual08.i3d (0.53mb in 54.00 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual02.i3d (0.31mb in 57.88 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual03.i3d (0.33mb in 31.31 ms)
superSiloPresenter loaded
map data/maps/map01.i3d was loaded
map data/maps/map01.i3d was loaded
data/vehicles/steerable/same/sameArgon3-75.i3d (0.02mb in 253.20 ms)
data/vehicles/steerable/powerTakeoff.i3d (0.00mb in 26.93 ms)
data/vehicles/steerable/upperLinkMedium.i3d (0.04mb in 13.56 ms)
data/vehicles/steerable/upperLinkSmall.i3d (0.04mb in 1.80 ms)
data/vehicles/steerable/kramer/kramerKL200.i3d (0.01mb in 106.98 ms)
data/vehicles/steerable/buehrer/buehrer6135A.i3d (0.02mb in 153.84 ms)
data/vehicles/steerable/fahr/fahrM66.i3d (0.01mb in 68.51 ms)
data/vehicles/tools/poettinger/poettingerServo35.i3d (0.00mb in 45.93 ms)
data/vehicles/tools/lemken/lemkenKristall9.i3d (0.75mb in 49.45 ms)
data/vehicles/tools/amazone/amazoneD1.i3d (0.00mb in 42.29 ms)
data/vehicles/trailers/krone/kroneEmsland.i3d (1.11mb in 149.70 ms)
data/vehicles/steerable/fahr/fahrM66Cutter.i3d (0.00mb in 23.01 ms)
data/vehicles/tools/extraWeight01.i3d (0.07mb in 4.93 ms)
data/vehicles/steerable/lizard/golfCart.i3d (0.01mb in 30.25 ms)
data/character/farmer/farmer_player.i3d (1.75mb in 66.62 ms)
data/vehicles/trucks/milktruck.i3d (1.19mb in 209.97 ms)
data/vehicles/cars/car5.i3d (0.37mb in 51.72 ms)
data/vehicles/cars/car3.i3d (0.39mb in 50.85 ms)
data/vehicles/cars/car7.i3d (0.47mb in 44.46 ms)
data/vehicles/cars/car6.i3d (0.38mb in 36.16 ms)
Warning (performance): Raw texture format (C:/Users/Maciek/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/UrsusC3603p_FMRKunow_Marcin10m19/store.png)
C:/Users/Maciek/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/UrsusC360_zolta/Tex/Ursus_c360.i3d (0.11mb in 594.27 ms)
C:/Users/Maciek/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/UrsusC360_zolta/Tex/OldPTO.i3d (0.00mb in 16.93 ms)
C:/Users/Maciek/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/UrsusC360_zolta/Tex/ciegno2.i3d (0.00mb in 3.47 ms)
Error: LUA running function 'update'
D:/code/lsim2013_desktop/build/finalbin/dataS/scripts/InputBinding.lua(63) : attempt to index field '?' (a nil value)
Error: LUA running function 'update'
D:/code/lsim2013_desktop/build/finalbin/dataS/scripts/InputBinding.lua(63) : attempt to index field '?' (a nil value)
Error: LUA running function 'update'
Profil PW Email
Nefarious  Wysłany: 2018-04-01, 20:50 







Posty: 245
Pomógł: 24 razy
Wiek: 25
Dołączył: 20 Paź 2017


Musisz poszukać jakich input bindings niema i dodać je do moddesc.

Jak to zrobić?

Cóż otwierasz notatnikiem lua i patrzysz jakie odnośniki (InputBinding.NAZWA) masz w .xml "głównym" a jakich nie masz w ModDesc.xml.


P.s jeszcze jest sposób taki że jeśli wcześniej to na pewno działało to skopiuj z starego kompa plik inputBinding.xml z folderu gry w dokumentach.
Profil PW
Gołąbek98  Wysłany: 2018-04-02, 13:11 






Posty: 35
Dołączył: 09 Wrz 2017


Za ten sposób bardzo jestem wdzięczny! Dzięki śliczne,wszystko działa! Pozdro :D
Profil PW Email

Zablokowany
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: