Dodawanie koguta (FS13)
Temat został rozpoczęty przez Kokoszek, 2018-07-21, 12:18
Odpowiedzi: 0
Poprzedni temat «» Następny temat

Dodawanie koguta (FS13)
Kokoszek  Wysłany: 2018-07-21, 12:18 







Posty: 275
Pomógł: 1 raz
Wiek: 21
Dołączył: 18 Kwi 2018
Skąd: Mam Rometa
GG: 62142658

Autor: SomsiatTV
1. Pobieramy koguta
Kod:

http://www68.zippyshare.com/v/52639405/file.html

i pliki wrzucamy do folderu pojazdu w którym znajduje się plik emissiveBillboardShader.xml
2.Dodajemy model koguta w GE w indexie dachu dlatego aby gdy podniesiemy dach to kogut podniósł się razem z nim. Klikamy LPM na index koguta i Ctrl+x a następnie na index dachu i Ctrl+v, klikamy na beaconLight_vis i zaznaczamy visibility.
3. W modDesc pod linijką <inputBindings> dodajemy
<input name="kura" key1="KEY_home" button="" /> Zapisujemy.
4. W pliku .xml nad linijką </animationParts> dodajemy
<animationPart rootNode="22|6|2|1" clipName="kogutClipSource" clipSpeed="2" loop="true" loadSave="true" numJoints="0" accerlation="0.4" deAccerlation="0.2">
</animationPart>
animationPart rootNode to index rotation w modelu koguta
5. Pod linijką <lightsaddon lightsStayOn="true"> dodajemy
<light type="work" index="22|6|2|1" inputName="kura" stayOn="true"/>
wpisujemy tutaj ten sam index co w punkcie 4. Zapisujemy wszystko i cieszymy się eleganckim kogutem z animacją kręcącego się lusterka
Profil PW WWW

Zablokowany
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
fs-polska.xaa.pl - polskie centrum fs fs-polska.xaa.pl - polskie centrum fs