To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ

Polskie Centrum FS

Work in Progress - REAKTYWACJA MODÓW

Malina - 2016-05-31, 12:16
Temat postu: REAKTYWACJA MODÓW
ZETOR 5011

MODEL: Agromet

Postanowiłem go wyskalować i za programować do 13 tak jak powinno to wyglądać.
mod prezentuje sie w grze bardzo ciekawie lecz tekstura trochę odstrasza jak wiem mod jest z 11 wiec nie mam za dużych oczekiwań jak na tamten czas i czy warto waszym zdaniem bawić sie w ac i nakładać nowa tex ? dodam tyle ze tex juz mam przygotowaną.

tak to sie prezentuje w grze jak by kogoś ciekawiło


Kejefsi - 2016-05-31, 14:22

Tu bardziej model odstrasza niż textura...
Malina - 2016-05-31, 14:33

Kejefsi napisał/a:
Tu bardziej model odstrasza niż textura...


możesz napisać co bys dokładnie w nim zmienił w tym MODELU

Czita - 2016-05-31, 15:46

ooo Tomek wraca do akcji ^^
Kejefsi - 2016-05-31, 15:47

Najlepiej by było postawić cały model od początku lub porządnie przerobić model c360 marcella na 3 cylindrowy
Matys - 2016-05-31, 19:04

Czego tu wymagać od modelu pochodzącego z LS11 i w szczególności od Agrometa ;)
Po prostu poprawić tylko niezbędne elementy modelu, dać nową texture, rozbudować bardziej skrypt po za standardowy i wystarczy ;)

Malina - 2016-05-31, 19:39

Luq napisał/a:
Czego tu wymagać od modelu pochodzącego z LS11 i w szczególności od Agrometa ;)
Po prostu poprawić tylko niezbędne elementy modelu, dać nową texture, rozbudować bardziej skrypt po za standardowy i wystarczy ;)


o tu jest konkretna firma takiego kopa mi chyba brakowało .


a co do samego robienia modelu od podstaw to jeśli masz fotki takiego owego modelu zetora to bardzo chętnie zorbie go od zera ^^

A tak przy okazji znacie kogoś kto bez problemu kradzieży i innych przypałów konwertuje mody z ac do i3d ?

Kejefsi - 2016-05-31, 20:00

Do modelowania od zera fotki przydają sie tylko do zachowania proporcji, najlepiej jest na necie szukać każdy element pojedynczo i je modelować a potem wszystko składać
Malina - 2016-05-31, 22:28

Kejefsi, dziwne metody masz ;)


MF 255

Model Perkinsa

rozłożyłem model na części pierwsze i tak sobie nakładam tex która ukradłem z jakiegoś badziewnego moda "wykorzystuje jej potencjał " ale tez daje od siebie fotki które wyżebrałem od kogoś kiedyś. postaram sie zrobic nówki błotniki do tyłu bo te oryginalne takie jakieś bez płciowe sa i nakładanie na nie tex było strata czasu


Kejefsi - 2016-05-31, 22:45

Czy ja wiem czy dziwne, w moim teamie każdy tak modeluje :)
Czita - 2016-06-01, 07:17

noo Tomku, znowu sie epicko zapowiada :D powrót do świetności? ;)
Perkins - 2016-06-01, 08:46

Świetnie się zapowiada. :)
Matys - 2016-06-01, 12:25

No, no bardzo ciekawie się zapowiada ;)
twartiestro - 2016-06-02, 07:14

jak o de mnie 10/10 ^^
Malina - 2016-06-05, 18:02

MF 255


w końcu wpadło trochę weny i udało się co skleić nie wiem jak wam ale mi sie podoba jest jeszcze trochę do poprawy ale juz chciałem sie pochwalić jeszcze jakieś koła skleić i można już go w ge męczyć, jesli widzisz cos swojego w tym modelu to czuj sie dumnie ze dzięki temu co udostępniłeś wydałeś dałeś mi tex powstała ta edycja




a tu taka druga koncepcja



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group